2010. május 4., kedd

Love comes again...


A boldogságért tenni kell,hát én tettem,hónapokig kitartottam Mellette,pedig nem érdemelte meg és sokszor neki álltam h elfelejtem,de nem ment.

Most nagyon jól elvagyunk,de a bizalommal mindkettőnk részéről vannak kétségek.

Velem egyszer már szórakozott,nem becsülte h tényleg szeretem.Na Ő itt szúrta el,mert most nehezen hiszem el,inkább úgy írom félek hinni,h tényleg,komolyan szeret,velem akar lenni és nincs más rajtam kívül.

Ő pedig azon parázik,h fiatal korom miatt még nem éltem ki magam,még bulikba fogok járni,pasizom,stb. Megértem.De akkor miért várnék már december óta Rá???

Ha bulizós-pasizós típus lennék,az elmúlt hónapokban biztos összehoztam volna valakit magamnak...

Egyenlőre ez az elsődleges célom,h elhitessem vele,h nem kell más,mert bizalom nélkül nem működik sokáig 1 párkapcsolat,márpedig én Vele akarok maradni 99éves koromig! :)


Együtt vagyunk,újra,megint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése