2010. július 19., hétfő

Péntek-szombat-vasárnap

Ahányszor Kaposvár felé utaztam mindig megragadt a szemem a 67-es vendéglőn,pontosabban a kinti, kis szigeten.Szép az a hely,1 kis tó közepén 1 sziget,ahol kellemesen megejthető 1 vacsi.
Péntek este ez volt a meglepetés nekem! :) :) :) 1db szúnyog nem volt, a tó és a park szépen gondozva van,sőt teknősbéka,halak és kacsák is élnek ott!
Szombat délután a merenyei rettenetes felé vettük az irányt! Sajnos az első 1-1,5 órában semmi kapás nem volt,aztán később beindultak,de így is csak 1 nagyobbacska ponty érdemelte meg,h haza vigyük. A szúnyogok is tiszteletüket tették nálunk és hiába vettem a drága spray-t,füstölőt,ezek már ki vannak képezve! Így bevonultam a lakókocsiba,kicsit pihenni,a fiúk bírták kint. Kincsemnek :) vettem ajándékba 1 fejlámpát,mert a régi eltörött és állandóan azt hajtogatta,h milyen jól jönne neki,stb. Már alig vártam az éjfélt,amikor is átadtam neki. Meglepődött és nagyon örült a fejlámpának (annyi pénzért örülhet is neki :D ),legszívesebben abban aludt volna! Hajnali 2kor már épp olyan jól aludtam,amikor fel lettem keltve,h jön a vihar,jobb lenne haza mennünk! Ilyenkor én a legnyűgösebb vagyok a legnyűgösebbek közül. De hát összeszedtem magam,neh tényleg viharban maradjunk.
Vasárnap ebédre voltam hivatalos a barátomhoz és mivel szülinapja volt,nem csak a szüleinek lettem bemutatva,hanem mama,nene,nagybátyj,stb. Ja a kutyának is! :D
Jól éreztem magam és remélem még megyek hozzájuk,hamarosan.
Ma pedig vissza a szorgos-dolgos hétköznapokba! Jeah! ; )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése