2010. augusztus 26., csütörtök


Az elmúlt napokban vettem észre,hogy sokkal komolyabb vagyok,mint fél vagy 1 évvel ezelőtt. Tudom,még csak 21 éves vagyok,de tényleg úgy érzem,h komolyodtam. Mások is megjegyezték már ugyan,de ők valahogy így fejezték ezt ki ,"mi van veled?! Mostanában alig mosolyogsz..." !

Ha ez valóban mosolyhiánnyal mutatkozik meg az nem jó,az gáz. Mert minden ember akkor a legszebb,mikor mosolyog (meg mikor alszik :) ).

Mindig is elég határozatlan,döntésképtelen vagy inkább nezebben döntőképes (?) voltam és az is maradok,mert ilyen a csillagom,de mégis,mostanában már határozottaban döntök vagy pont le$zarom a dolgokat,mindegy csak valamelyik.


Talán a sok apró kudarc és csalódás vezetett el ide.


Amúgy szeretnék még írni,mert van miről (Balcsi,meló,suli,szerelem..) de nincs időm rá. :(


Holnap is korán kelek,de már csak 1 d.e. és 7vége!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése