2011. július 1., péntek

Nyaralni akarooooooooooook!!!!!!!!!!!!!!!!!


Már 3 napja órákat ülök a gép előtt, netezek, keresem a megfelelő nyaralót Balcsira. Még nem volt olyan év, hogy ne mentem volna fel, de ez az idei elég necces. Kezembe vettem az irányítást, mert vannak helyzetek (bár lehet mind ilyen), mikor, ha akarsz valamit, neked kell cselekedned,türelmesen,kitartóan.
Találtam egy csomó nyaralót, kb, már 30 mailt írtam. Eddig nem sok jó hírrel szolgáltak nekem:
-az időpont, mikor mi szeretnénk menni, foglalt
-nagyon drága a szállás
-min. 1 hétre lehet csak menni, stb.
Elég nehéz 6-7 ember életét összeegyeztetni, pedig csak 4 napról van szó és amikor sikerülne, akkor jönnek a nyaralógondok. Az idő meg csak telik...
Addig fogok keresgélni,míg nem találok szállást, ha kell újra átnézem azt a több 100 hírdetést, amit már olvastam. Akarok nyaralni egy jót a barátaimmal! :O

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése