2010. március 25., csütörtök

Nosztalgia...

D.u. találkoztam 1 gyerekkori bnőmmel.Ő keresett meg,h jó lenne talizni.Rögtön az jutott eszembe,hogy azt az elmúlt 4-5 évet hogy pótoljuk be?Beültünk 1 egységbe és benyomtunk 1 óriási sütit (nekem konkrétan az ebédem-vacsorám volt)! Beszélgettünk régi közös barátokról,kivel mi a helyzet...Végülis jól éreztem magam.Bnőm rá akar beszélni 1 bikinis fotózásra,ami 2 hét múlva esedékes!Hú...eljátszottam a gondolattal meg még most is játszom vele!:P Erre még alszom 1-2-őt,bár veszteni valóm nincs,max lesznek rólam jó (?)képek!Ingyen is van és este vlmi party is lenne...wow!
Amúgy látom a tavaszt,ami nálunk úgy mutatkozik meg,h újból kikerülnek a padok és már ülnek is ki az emberek a gyerekeikkel (meg a gyerekek a gyerekeikkel :S) én meg csak:"Csokolom...szia...heló!"! Várom h mikor állítanak le (mint minden tavasszal) és kérdezik meg h mikor érettségizem,mi leszek ha nagy leszek,stb! Nem gáz,h ezeken már túl vagyok...:)

Tanulnom is kell,mert kedden zárómodulokat írok és hát van mit gyakorolnom. :S Olyanokat is kell írnom,mint pl.,ha ezen az oldalon rámentek a "Nézet"-->"Forrás"-ra és kiad 1 tök hosszú HTML nyelvet! :O Jahm,vlmi ilyet kellene tudnom lassan nekem is.Pfff...

Irány a munka...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése