2010. március 26., péntek

Oppá! :)


Előzőleg említettem,h bnőm rá akar beszélni arra a bizonyos bikinis fotózásra és tegnap megint sikerült kiakadnom azon a szemét,hazug emberen és ma szépen írtam mail-t,csatolva 3 bikinis képemmel...jelentkeztem.Igaz ez nem jelenti,h részt vehetek,majd még elbírálnak...

Lenéztem kéziedzésre kicsit,de még mindig nem beszéltem az edzővel,szerintem lusta vagyok. :$Mármint h kiestem ebből az edzésre járkálásból,amióta dolgozom. :S

Bnőimmel kiültem 1 kávézóba (végre ki lehet ülni!) és tök jól esett,h a kis cappucinomra kaptam szívecskét a pultosfiútól! :) Régen volt fiú ilyen kedves velem. :P :( Tiszta gáz,mi?

Rossz érzés ilyenkor kint lenni a városban,látni a sok fiatalt,készülnek buliba v csak simán kint bandáznak.Te is úgy maradnál a csajokkal,de haza kell jönnöd,mert éjjel meló. :( Mindegy,legalább pénzt keresek!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése