2010. április 6., kedd

Bye bye bunny...


Szombati vizsgáim után,fáradtan még neki álltam tojásokat festeni,de nem ám úgy,h 'ezt a piros löttybe áztatom-az meg zöld lesz',a-a,béka fejet,katica bogarat temperával meg más egyéb festékkel!

Haza hoztam 1 kis fehér nyulat is,jól nevelt és aranyos volt,csak nagyon sokat evett meg ivott!(Végül ez átalakult kis apró bogyókká...) Hétfő d.u. pedig az ágyon fekve Tvztem,mikor 1 puha,kb 50 dkg huppanást hallottam...Igen,rájött,h ő,ha nagyon akar,ki tud mászni.Először megsímogattam,érezze,értékelem,h jól érzi magát nálunk,aztán visszatessékeltem a dobozába és rátettem 1 rajztáblát,úgy csak a fejét tudta kidugni.Este szépen visszavittem a gazdájának.

Vasárnap nagy családi piknik volt Sasréten,szalonna sütéssel,csokitojás kereséssel,medvehagyma szedéssel,vaddisznó etetéssel!

Hétfőn mamavizitek voltak kajálással,szégyelnem kellene magam,de még mindig nem ettem sonkát!Valahogy nem az került soha elém...

Így zajlott a Húsvét,ma pedig vissza a munkás 7köznapokba!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése