2010. április 11., vasárnap

Tanulságos 7vége...

Nemrég arról írtam,h szikrát kellene kapnom,mert ilyen "várakozó" módban érzem magam.Na ez a 7vége aztán pörgősebb volt,sajnos több csalódással,mint jó emlékkel.

Csüt.-ön este 10 után végeztem a m.helyen és spontán elmentem 2 barátommal kicsit piázni,nem tudom miért,de úgy éreztem,h ez most kell,akkor.Jókat nevettünk,jól éreztem magam,csak másnap volt némi fejfájás...d.u. pedig munka...kicsit le voltam amortizálódva.

Péntek este elterveztem,h másnap bemegyek Pécsre,találkozom 1-2 barátommal.Közben kaptam 1 sms-t,h várnak a bikinis fotózásra!Nem is örültem neki annyira.Egész 7en vártam,h írjanak,és mire beletörődtem,h nem kell mennem és más prg-t szerveztem...ááá....

Szombaton 4re megérkeztünk a fotózás helyszínére,nem volt sok "alany",kb. 9en lehettünk egészd.u.! 2 fotós dolgozott egyszerre,bikiniben és ruhában is kellett pózolni.Körülöttem a 160 cm magas, 37-es lábú szőke,barna hosszú hajú lányok beszélgettek egymás méreteiről,ki milyen versenyt nyert már meg(!),stb. Gondoltam is magamban,már megint hova kerítettem magam!? :S Első alkalommal nem volt rossz, a fotósok segítettek a beállásokban,a lányok közvetlenek voltak.Ja és volt riport is,mindenkivel.A helyi "média" egy kisebb raja vonult ki és hülye kérdésekkel bombáztak.Nekem persze 1 értelmes mondatom nem jött össze,szerintem az anyagomat hiába fogják összevágni! :P
Este,hazafelé Meki--->csirkeburger--->alap. EZ nem az én világom.

Másik tanulság,mással kapcsolatban: a "falat",amit kb 1 hónapja építettem (nem magam köré!),azt saját magam bombáztam le,a saját ágyúimmal!Azt hittem vagyok már elég erős Hozzá,hogy ellen tudok állni,de nem ment. :( Hibáztam és hülyeséget csináltam,de ami megtörtént,azon már úgysem tudok változtatni,így neki állok újra "építkezni".

Lényegében ez volt a 7vége történése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése