2010. június 27., vasárnap

A türelem...


tetkót terem! :D

Az ötlet már kb 3-4 éve megszületett bennem,de egészen idáig csak terveztem,hogy mi legyen,hova,mekkora,színes v nem... (Jó munkához idő kell!)

Nem akartam elsietni,ha rám varrják,akkor már úgyis ott marad örökre... Pedig sokszor volt olyan,h megláttam valakin,valahol vlmi jó tetkót és akkor persze bezsongtam,h "fú nekem is kell,most!",de tudtam h csak pillanatnyi izgalom volt.

Aztán végre eljutottam a tetkóshoz ------>7621 Pécs Teréz u. 11-13 Római udvar

H-P:12-19

Sz:12-16


1hónap múlva kaptam időpontot.:S De nagyon hamar elment az idő és azt vettem észre,h már az ágyon fekszem és a tetkósTomi beizzítja a "varrógépet"! :O Én meg:"Oh my f**kin' G**!!!" :D

Na hát nem volt olyan vészes,mint amire gondoltam,de azért nem volt kellemes érzés!

2 alkalom volt (Jó munkához még mindig idő kell!),a 2. alkalom,amikor árnyékolt,stb. sokkal rosszabb volt,mint maga a motívum készítése! Kb. ahhoz tudnám hasonlítani,mintha 1 marék tűvel satírozták volna a bőrömet!


Az eredményt láthatjátok,bár nem adja vissza az eredetit,az sokkal sexibb! XD :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése