2010. június 21., hétfő

Pécs...

nem is tudom,hogy szeretem vagy nem ezt a várost. Igaz,alapjában véve nyugodt típus vagyok és szeretem a csendesebb,barátságosabb/közvetlenebb helyeket.
Pécs -főleg most h zajlik az ekáef-zsongó város,éjjel-nappal életben van,mindenféle ember megtalálható most már.Rengeteg kikapcsolódási lehetőséggel szolgál.Összegezve úgy is fogalmazhatnék: multifunkcionális.
De az elmúlt időszakban,ha megyek be suliba vagy csak sétálni,egyre jobban szemet szúrnak a negatívumok is. 2 méterenként kávézó,söröző,étterem,gyorsbüfé,butikok hada...pazarlás...
Elmentünk egy üzlet előtt,ahol 1 hajléktalan nézte a bent működő (éjjel!) TV-t,amikor pedig leesett,h mit is bámul és észre vette rajtam,látszott,h szégyenli.
Az egész szitu tök szar volt...pár perccel azelőtt pedig még a sörtől és virslitől dagadó tömegben araszoltunk.
Nem szeretem ezeket az óriási osztálybeli különbségeket,mégha ez így van évtizedek óta! :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése