2011. október 10., hétfő

Ne totojázz, ez nem menő!

Ez is lehetne a lényege ennek a bejegyzésnek, de mégis szeretném kifejteni, közben lehet bennem is felgyullad a lámpa, ahogy a rajzfilmekben szokott! :)
Nagyon nem kell bemutatnom manapság miként megy 1 ismerkedés fiú-lány között, mennyire felszínesek a párkapcsolatok (tisztelet annak a kevés kivételnek!). Mint, amikor bemész 1 boltba, leveszel valamit a polcról, kifizeted, haza viszed, kipróbálod, aztán nem is annyira jó, amilyenre te gondoltál és kuka... aztán bemész 1 boltba, leveszel... ...
Az interneten ismerkedőkről pedig már írtam előzőleg, az sem tuti tipp annak, aki hisz még a normális, "totojázós" MEGismerkedésben, mert a chat 4. sorában már arról egyezkedtek, hogy neked milyen jó lesz, ha találkozol 1 idegennel, pl. fent a lakásán...
Szóval, az egész ismerkedéses rész tök gyorsan zajlik, minden felszínes. Titokban hiszek még abban, hogy igazából mindenki vágyik a szeretetre, 1 társra maga mellé és ezért ismerkedik,DE gyorsan és a partnerek egymás kezébe adják a szoba kulcsát! Így lesznek a pasikból "bunkó köcsögök", a csajokból meg " *ibancok", pedig nem azok, mert ők is csak szeretnének szeretet kapni-adni, (Tény, hogy vannak született *aszkalapok és ribik!)
Sajnos(?) én azok táborát erősítem, akiknek nem volt sok pasijuk, de őket mind szerettem és meg nem csaltam volna és, ha úgy érzem, hogy megéri várni valakire, mert tudnám szeretni, akkor bár nagyon idegesítő és néha elkeserítő és reménytelen ésésés...akkor lassítok a tempón és igenis "szuttyogni" fogok, ahogy azt egy mai 16-17 éves mondaná!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése