2012. június 13., szerda

Big city life - 3 nap alatt Bécs körül

Voltam megint Bécsben!Péntek este értem oda unokatestvéremékhez és kedd reggel indultam haza.
Decemberben is szép volt, de most aztán.... több száz kép készült,de egyszerűen nem adják vissza azt a csodálatos látványt, azt az érzést, amit én ott átéltem.Első nap a belvárosban voltunk,Parlamentnél,Práterben,rózsakertben,stb., második nap Schönbrunn-i állatkertben, kastélyparkban, óriáskeréken, 3. nap Belvedere kastélynál és egy közeli falu taván csónakáztunk,de ez nem csak 1 kis tó volt,hanem 1 nagy, szigetekkel,erdőkkel,hidakkal!Reggeli után már útra is keltünk,ebédre haza jöttünk,pihentünk és mentünk vissza, 3 napig!Fárasztó volt,de a látvány kárpótolt!
Érdekes, mert nem szeretem a nagy városokat,de Bécs,mintha oda kellett volna születnem.A régi és az új találkozása, az a rengeteg hatalmas park a tavakkal, szökőkutakkal, a több mint 200 km-nyi (!) bicikliút, maga a közlekedés összehangolása... Talán ez tetszik benne a legjobban, hogy nagyon figyelnek a "zöld" helyekre, hogy az ember munka előtt közben után megtalálja a maga kis padját, helyét 1 fa alatt. Az emberek segítőkészek és teljesen normálisak voltak.Több nemzetiség békésen él egymással.Engem teljesen elvarázsolt, magával ragadott, úgyhogy azon vagyok, hogy ennek "következménye" legyen a közeljövőben! ;-)
A vonaton (6 órás út) volt időm elgondolkodni úgy mindenen, az életemen, hogy 23 éves vagyok, se kutyám, se macskám,egy szóval előttem az élet...





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése