2012. június 13., szerda

Új szerzeményem

Még kisgyerekként úgy gondoltam, tetoválása csak a gengsztereknek, nagyfiúknak, focistáknak, stb. van! :D A koi halam után magamra varrattam a "Rebirth" szót.A papám (már nem él) nagyon szépen írt, neki az "alapírása" gyönyörű volt, úgyhogy a stílus neki köszönhető! A szó "újjászületés" egyrészt a nővérem nevének jelentése is, másrészt számomra egy nagyon fontos érzést is jelent: persze magamból indultam ki,de általános dolog, hogy életünkben vannak olyan helyzetek, dolgok, amik iszonyat nagy kitartást, (lelki)erőt követelnek meg tőlünk, addig talán még mi magunk sem vagyunk tudatába milyen erősek is tudunk lenni, ha akarjuk.Amint megoldottuk az utunkba gördülő akadályt (lehet ez 1 hosszú kapcsolat végleges lezárása,egy szerettünk elvesztésének elfogadása...), "túléltük". Megcsináltuk, mert akartuk,mert erősek voltunk,nem féltünk.Ez egy fajta újjászületés érzésével tölt el.Ha ezt a szót olvasom, hallom mindig ez jut eszembe és ez nekem pozitív és most már rajtam van,velem van!
 mindkét tetkómra büszke vagyok és nem bántam meg, mert számomra fontos üzenetet hordoznak:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése