2012. augusztus 26., vasárnap

Balaton.

Most vettem észre, hogy nem is írtam jegyzetet az idei nyaralásról! Júliusban voltunk, 4-en, azokkal akikkel most már nem vagyok jóban... :( (mondom fura az élet) Csak 4 napra tudtunk kiszakadni a munkás 7köznapokból és az idő se volt alkalmas fürdésre, napozásra, mégis jól telt el. Esténként piázgattunk, sétáltunk a parton,csocsóztunk, biliárdoztunk... Ebédeket főztünk vagy étteremben ettünk. Vicces, 4ünknek volt 2 nagy szoba, nagy étkező nappalival, konyhával és a legjobb: 2 fürdő káddal/zuhanyzóval,WC-vel plusz külön 1 WC! :D Ez a nyaralás se jött volna össze,ha nem szervezkedem...



Most augusztus 19-én pedig boglári bornapokra néztünk fel nővéremmel, u.tesómmal.Nagyon meleg volt, napoztunk, fürödtünk,bár a víz írtó kicsi volt! Este tomboltunk kicsit Nagy Feróra :) tűzijáték majd indulás haza! Hajnali 1 után érkeztünk meg! Nagyon fáradt voltam.Talán ez volt idén az utolsó,hogy a Balatonon voltam.Valamiért nagyon szeretek ott lenni. Képes lennék egész nyáron fent lenni, esténként borozgatni, koktélozni a parton vagy egy stégen! Magával ragadott a varázsa annak a helynek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése