2015. február 3., kedd

Mr. "Kedves", Mr. Aki.

Mr. Kedves több, mint egy hete egyáltalán nem jelentkezik. Őt konkrétan nem is sajnálom, korábban már írtam, hogy nem passzolt ő hozzám. Inkább csak próbálom megérteni őt és a hozzá hasonlóakat, hogy mit élhetnek át, mi jár az agyukban. Megismernek valakit, három hétig okés minden, aztán dobjuk azt a valakit, pár hét szünet, se kép, se hang, majd ismét megkeressük azt a valakit, megint két-három hétig okés minden, majd ismét se kép, se hang. Utálom, mikor valakinek nincs véleménye vagy van, de nem hajlandó megosztani veled. Értem ezt pl. arra, mikor megírtam neki, hogy szerintem rosszkor, rossz helyen találkoztunk, nem ugyanazt akarjuk a másiktól és a kisregényemre, másnap (!) jön egy kacsintós jel! Egyetlen egy Alt Gr plusz kérdőjel lenyomva majd Shift kilenc!!! Éljen a 21. század... Vicces, hogy mikor itt hagyta pár holmiját én később eltettem szem elől, ez egy csaj lakás, egy szingli csaj lakása és nem beszéltünk róla, hogy ő akkor most a pasim, mikor ezt megtudta, fel volt háborodva, de akkor még visszajött. Másodjára mindent úgy hagytam, ahogy hagyott, hozzá sem nyúltam...  kapja is minden reggel ill. zuhanyzáskor a szitkokat a fogkefe meg a tusfürdő.
Mr. Aki, akin nem tudok kiigazodni. Nem tudom eldönteni, hogy csak én képzelem bele, mert bele akarom vagy tényleg egy játékot kezdünk játszani. Én értem magamat, hogy miért teszem vagy tenném, de, hogy ő!? Oké, pasi. A tiltott gyümölcs pedig mindennél izgatóbb. A szemkontakt állandóan megy, meg a beszólások, ha útjaink keresztezik egymást. Észre vettem, hogy kezdem keresni a fizikai kontaktot is, de azt is, hogy néha meg teljesen visszafogom magam, próbálom, mintha nem mellettem állna, pedig ott van. Ő is, mintha évődne, szóljon hozzám vagy sem vagy majd később, máskor? Legyen arra dolga amerre nekem van vagy az már sok, feltűnő? Múltkor felajánlotta, ha van kedvem, járjak vele konditerembe. Van tagságim, amit havonta fizetek, de mivel lusta vagyok vagy épp 9 óra robot után, este már nem marad erőm még edzeni is illetve csak vonattal tudnék közlekedni, ami főleg pénzben nem érné meg, nem járok. Mr. Aki viszont jár és tudnék vele járni. Fel is merült a kérdés bennem, miért ajánlotta fel? Azért mert ő jár, szereti, bír engem, tudja, hogy nem tudok mivel bejárni,stb. vagy még van valami plusz ok? Az is lehet, megint csak én agyalom túl és egyszerűen tényleg csak felajánlotta, hogy ha ő már amúgy is megy, akkor menjek vele. (amúgy lenne kedvem vagyis csak rám férne bőven az edzés, másrészt le kellene valahogy mondanom a tagságot,mert nem járok,de fizetni fizetem és ez a pénz jól jön bármi másra, most, hogy új albi, egyedülálló élet..) Ma Mr. Aki megemlítette,hogy "jaaaaaj ma még edzeni is menni..." de ennyi. :D Nem kérdezte, hogy megyek-e (a francba! :D ) Talán csak én nem csaptam le a labdát.Talán. Később volt még egy poénnak szánt beszólása, hogy olyan kövér vagyok, hogy nem lehet elférni tőlem, amire csak mosolyogtam ilyen "jól van gyerek" mosollyal. Talán itt kellett volna mondanom, hogy rám férne az edzés.. talán. Sokszor eldöntöm, hogy hagyom és visszaveszek, mégis csak foglalt, ebből csak balhé lenne meg szívás, szívfájdalom és társai. De nem én állítottam fel hozzá péntek este, kb rögtön, miután a férjem elrepült egy 2-3ezer km-rel arrébb. Khm... ezt az egész szitut (autózás meki késő estig kint maradás Mr. Akivel) elmeséltem egy haveromnak, mégis csak pasi, egy faj, jobban bele lát az agyba.. kiröhögött, hogy már megint mekkora szarba készülök bele lépni, majd közölte, hogy jól láttam a dolgokat, már akkor mikor egyedül állított fel hozzám, tudnom kellett volna biztosan, hogy mit akar. Haverom szerint ez még nincs lezárva.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése