2012. október 28., vasárnap

Ó/

Au-pair. Ez foglalkoztat most nagyon. Azon agyalgatok,hogy talán jobb lenne egy ilyen munkával kezdeni,mert egyrészt az idegen nyelv elsajátítása is az egyik célja ennek a munkának.
Regisztráltam 4-5 oldalon is,sajnos ebből 1 tűnik hasznosnak és igaznak.Megadtam az adataimat, töltöttem fel képeket (főleg barátaim gyerekeivel) és írtam rövid bemutatkozást ill indoklást miért akarok dada lenni.Ezeket persze mind angolul és németül (németben a tanárom is segített).Szerencsére vannak családok,akik értenek angolul is,de találtam olyat is,akinek az volt a kikötése,hogy a gyerekével magyarul kell beszélni! 2 család írta,h már találtak maguknak aupairt, 1 család érdeklődött,de ők 200km-re vannak Bécstől és én jobb szeretnék így az elején Bécs vagy nagyon közelében lenni,főleg a közvetlen vonatjárat miatt!1 másik család 2014-re keres embert,írtam nekik,h az még nagyon távoli és nem akarom ígérni,h megyek hozzájuk,mert lehet épp 1 családnál leszek.Erre még nem érkezett válasz! És van még 1 pár,üzletemberek és a kislányuk fél év körül van,ők csak jelezték,h tetszett a profilom és írjak még magamról.Lehet itt szúrtam el,mert azóta még nem írtak,bár nem is jelentkeztek be, kérdeztem,hogy mire kíváncsiak, nyugodtan kérdezzenek! Basszus meséljem el az elmúlt 23 évemet vagy csak konkrétan rám kíváncsiak, a szokásaimra? Vagy csak arra,h milyen tapasztalataim vannak gyerekekkel kapcsolatban??? Szóval nem tudom mi érdekli őket...
Bár még csak 1 hete regiztem, mindennap lázasan nézem,írtak-e, van-e új család?
Elég nagy kihívás lenne az tuti, 1 v több gyerekre figyelni,reggeliztetni,oviba-suliba vinni-hozni, játszani velük,stb. Igazából nem tudom menne-e? De imádom a gyerekeket tényleg,mikor velük hülyéskedem,minden gondom eltörpül! :)
Au-pair leszek. ;-)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése