2014. január 5., vasárnap

2013.

Ez az ev volt a Kigyo eve a kinai horoszkop szerint.En kigyo vagyok es nem tudom, csak ezert meselem be magamnak, mint azt, hogy az ember eleteben 7 evente törtenik valami nagy jelentös vältozäs, vagy amugy is megtörtentek volna ezek a dolgok: megismertem egy embert, aki ert hozzäm,tud kezelni engem mindenkor. Munkahelyet vältottam, kiköltöztem Nemeto.-ba.Ezek a legfontosabbak voltak, persze tudnek több kisebb eletesemenyt is irni (bölcsessegfog mütet,repülövel utazäs...) Igazäbol az utobbi 4-5 honapban elegge magamra voltam szorulva, sok mindent egyedül kellett megoldanom,amihez bätorsäg kellett es az, hogy elhittem, hogy meg tudom csinälni,mert meg kell, mert nincs mäs välasztäsom.
Neha rossz egyedül, mert alapban nem jo egymagad lenni.De arra gondolok, hogy ez most nagyon az eleje, ez ilyenkor termeszetes.Aztän idövel jobb lesz, lesznek könnyebb menetek is.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése