2015. január 19., hétfő

Csavarj még a csomón légyszi!

A Srác aki jelenleg, logikusan nézve a barátom most, nem változott semmit. Karácsony előtt szakított velem, azzal az indokkal, hogy megviselte a hosszú kapcsolata és nem áll kész komolyra, nem érez irántam semmit és sajnál, amiért én igen... aztán 1héttel ezelőtt megkeresett, itt volt hétvégén, itt hagyta a fogkeféjét, tusfürdőjét,én meg kezdtem örülni, hogy másodszorra már csak komolyan gondolja. Szóban nem hoztuk fel, de később chat-eltünk (mert az mennyivel "jobb") és érdeklődtem ebben a témában, hogy tudjam mire számíthatok, válasza: Ha nem probléma, akkor még ne erőltessük, hagyjuk alakulni. MÉG ne!? Tesó, másodszor kopogtatsz az ajtómon, jó lenne, ha most már meg tudnád mondani, miért jöttél! :( Hogy lehet egy kapcsolatot úgy indítani, hogy majd meglátjuk hogy alakul? Így nem merem beleélni magam, nem adom teljesen önmagamat, ez miatt nem is fog tudni megismerni igazán és szakít velem, mert azt hiszi csak "annyi" vagyok. Az is kiderült ma, hogy kicsit jobban kíváncsi a barátnőmre, mint kellene. Szarul esett. Nem gáz, csak akkor engem hagyjon!

Másik srác, a pénteki eset... oké ,elvoltunk kajálni, erre-arra, beszélgettünk és tényleg nem történt semmi,de mégis éreztem, hogy mintha közel állnánk hozzá. Szombaton nem kerestük egymást, bár lett volna pár kérdésem hozzá. Vasárnap este vettem csak észre a szombat esti (!) üzenetét, mert, hogy írt. Még, jó, hogy nem aznap este, mert kikészültem volna, hogy tudnék vele találkozni és megkérdezni, ami foglalkoztat, de közben ott volt nálam a (nem)barátom. Szóval Vasárnap este néztem egy nagyot, hogy írt. Ezek szerint jól éreztem, hogy nem csak nekem nem közömbös ő.

Egyiknél sem tudni mi lesz belőle. Egyenlőre nem látok tisztán.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése